Microsoft הכריזה ביום חמישי על פתרונות ויכולות חדשות ויכולות של AI ונתונים יצירתיים עבור קמעונאים המשתרעים על מסע הקונים הקמעונאיים, החל מאפשרות חוויות קניות מותאמות אישית, העצמה מקורבים לחנויות, ופתיחת נתוני קמעונאות ואיחודם כדי לעזור למותגים להגיע ביעילות רבה יותר לקהלים שלהם.
באמצעות תבניות Copilot חדשות ב-Azure OpenAI Service המאפשרות לקמעונאים לבנות חוויות קניות מותאמות אישית ולתמוך בפעולות חנות, הצגת פתרונות נתונים קמעונאיים ב-Microsoft Fabric, תכונות פיילוט חדשות ב-Microsoft Dynamics 365 Customer Insights והשקת Retail Media Creative Studio ב- פלטפורמת המדיה הקמעונאית של מיקרוסופט, Microsoft Cloud for Retail מציעה כעת אפשרויות נוספות לקמעונאים לבחירה כדי להחדיר חוויות של Copilot משותפות לאורך מסע הקונים.
קמעונאים ברחבי העולם ממשיכים להתמודד עם אתגרים בכל עסקיהם - ממעבר גבוה של בעלי תפקידים בחנויות ועד שינוי הרגלי קניות, לרבות העלייה המתמשכת בקניות בכל הערוצים וירידה בנאמנות למותג בקרב צרכנים, ועד לצמיחה בנתונים מכוסים שלעתים קרובות יש להם ערך לא ממומש. כדי להתמודד עם האתגרים הללו, קמעונאים פונים לטכנולוגיה, ובעידן הבינה המלאכותית, יש להם הזדמנות להאיץ את השפעתה באמצעות פתרונות בינה מלאכותית מגובי נתונים כדי לעזור לפתוח חוויות קניות מותאמות אישית, לשפר את הביצועים והפרודוקטיביות של חברי החנות ולחשוף תובנות שמובילות בסופו של דבר למעורבות טובה יותר של לקוחות ולשביעות רצון. על פי מחקר שהוזמן על ידי מיקרוסופט באמצעות IDC, ארגונים קמעונאיים משיגים החזר על השקעות ה-AI שלהם תוך 14 חודשים. קמעונאים רואים גם תשואה ממוצעת של 3.45 דולר על כל 1 דולר שהם משקיעים בבינה מלאכותית.
יצירת חוויות לקוח בלתי נשכחות ומותאמות אישית עם AI
71 אחוז מהצרכנים מצפים מחברות לספק אינטראקציות מותאמות אישית, ולקונים עם חוויה אישית מאוד יש סיכוי גבוה פי שניים להוסיף פריטים לסל שלהם מאשר לקונים ללא חוויה מותאמת אישית. בסביבת קניות מקוונת, הכלים הזמינים כדי לאפשר לקונים לגלות מוצרים, לספק המלצות מותאמות ולמלא את צורכי הקניות שלהם יכולים להיות מוגבלים, מה שמוביל לחוויה פחות אידיאלית. כדי להתמודד עם הפער הזה, Microsoft Cloud for Retail מציעה כעת תבנית Copilot, בתצוגה מקדימה, המאפשרת לקמעונאים לבנות חוויות קניות מותאמות אישית. באמצעות המערכות והנתונים העדכניים של קמעונאי, ניתן להטמיע אפשרות בנויה מראש זו בחוויות דיגיטליות קיימות, כגון אתר אינטרנט או אפליקציה, מה שמקל על הקונים למצוא ולרכוש את המוצרים שהם רוצים.
העצמת בעלי תפקידים חנות עם כלי בינה מלאכותית לשיפור פרודוקטיביות, שביעות רצון בעבודה וחוויות לקוחות
מקורבים לחנויות הם קריטיים להצלחתו של קמעונאי, אך התעשייה ממשיכה להתמודד עם אתגרים עם מחסור בכוח אדם. למרות שטכנולוגיה יכולה ליצור השפעה טרנספורמטיבית עבור עובדים קמעונאיים, לעתים קרובות קבלתה לידיים של שותפים בחנויות יכולה להיות מאתגרת. מדד העבודה של מיקרוסופט מצא כי 60% מהעובדים בחזית הקמעונאות מתלהבים מההזדמנויות החדשות שהכלים הדיגיטליים מביאים לקמעונאות, אך 34% מרגישים שאין להם את הכלים הדיגיטליים או הטכנולוגיה הנכונים לעשות את עבודתם ביעילות.
המקור: חברת מיקרוסופט. לידיעה המלאה, הקישו כאן.