Sisense, חברת האנליטיקה הישראלית, הודיעה על השקת הבטא של Sisense Analytics Chatbot ועל קריינות משופרת של שפה טבעית.
כלי ניתוח שיחות הניתנים להטמעה אלה, המופעלים על ידי AI Generative, מאפשרים למשתמשים לשאול שאילתות בשפה טבעית לגבי הנתונים שלהם ולקבל תובנות נוספות עם הצעה לפעולות המשך באמצעות קריינות בשפה טבעית.
הממשק החדש של Analytics Chatbot עונה על שאלות בשפה טבעית, מציע שאילתות למשתמשים להתחיל לחקור ניתוח, מספק הסברים נרטיביים להקשר רב יותר באמצעות הדמיות נתונים, ומציע פעולות התואמות את התובנות הללו. יוצרים יכולים להטמיע בקלות את הצ'אטבוט של Analytics או את יכולות הקריינות החדשות בתוך Compose SDK for Fusion מבלי להזדקק לממשק משתמש סגור דמוי צ'אט בלוח המחוונים.
Compose SDK מספקת חוויות נתונים מותאמות אישית באמצעות ערכת פיתוח תוכנה ניתנת להרחבה ומודולרית המאפשרת מונטיזציה של נתונים ושיפור יצירת הכנסות. בנוסף, הצ'אטבוט יכול להפיק קטעי קוד למפתחים, להעצים אותם ליצור חוויות משתמש קצה חדשניות יותר ולהביא אותם לשוק מהר יותר.
יכולות צ'אטבוט וקריינות של Analytics:
- ניתוחים בתוך האפליקציה: משתמשי קצה פשוט שואלים שאלות באמצעות שפה טבעית כדי לחשוף תובנות ניתנות לפעולה במקום הנכון ובזמן הנכון בהקשר של עבודתם עם הצעות לפעולות המתאימות לתובנות אלו. בונים יכולים לשלב בצורה חלקה יכולת זו בתוך ממשק היישומים שלהם באמצעות מודלים מרובים של LLM בשילוב עם נתונים מהעולם החיצון.
- נרטיבים שנוצרו באופן אוטומטי: הבא לחיים את סיפורי הנתונים באמצעות GenAI כדי ליצור הסברים לתרשימים, גרפים ולוחות מחוונים ולספק נרטיבים להבנת הקשר .
- חוויות נתונים מבוססות הקשר: יוצרים יכולים להטמיע במהירות יכולות המופעלות על ידי GenAI ולנצל את היתרונות של גרף הידע של Sisense שמפרש את קלט המשתמש בהקשר של הנתונים שלהם ומעניק למשתמשי הקצה גמישות רחבה באופן שבו הם מבנים את השאלות שלהם.
המקור: חברת Sisense בכתובת הזאת.