הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

מיקרוסופט חשפה תכונה חדשה ומלהיבה של עוזר הבינה המלאכותית Copilot שלה.

ענקית הטכנולוגיה אמורה להשיק תצוגה מקדימה ציבורית המאפשרת למשתמשים ליצור ולהתאים אישית עוזרים וירטואליים משלהם. סוכנים חכמים אלה נועדו "להבין את אופי העבודה שלך ולפעול בשמך", לפי מיקרוסופט. התקדמות זו בטכנולוגיית בינה מלאכותית מבטיחה לפתוח "פרודוקטיביות, מעורבות וחדשנות" משופרים, והיא מוכנה להקל על ההחלפה המעשית של משימות מסוימות במקום העבודה.

הסוכנים האוטונומיים של Copilot עובדים 'יד ביד' עם עובדים אנושיים

היכולות של טכנולוגיה זו כבר מתקדמות להפליא. מיקרוסופט חשפה שלסוכנים תהיה את היכולת לחקור באופן אוטונומי לידים, לעסוק בשיחות אימייל מותאמות אישית ולפתור שאילתות שירות לקוחות בזמן אמת. ככל שהסוכן יהפוך לשזור יותר ומכיר את העסק ואת מטרותיו, הפונקציות האוטונומיות שלו ימשיכו להתפתח ולהתקדם.

ענקיות הטכנולוגיה מכירות בכך שהחששות סביב פיתוח בינה מלאכותית ואבטחת תעסוקה נמצאים בנקודה קריטית. בעוד מיקרוסופט ממשיכה את השקתה, החברה מציבה את המוצרים הללו ככלים שנועדו לעבוד "יד ביד" עם עובדים אנושיים, תוך שימת דגש על שיתוף פעולה על פני החלפה. משימות כגון מיון הודעות דוא"ל חשובות, מעקב אחר נתונים והפקת דוחות - פעילויות שצורכות לעתים קרובות חלקים משמעותיים מימי העבודה של העובדים - מוכנות להפוך לשרידים מהעבר.

כשם שמערכות השכר הפכו לדיגיטליות במלואן בתחילת שנות ה-2000 ופלטפורמות פגישות וירטואליות כמו זום השתלטו עליהן במהלך מגיפת ה-COVID-19, טכנולוגיות כמו Copilot צפויות ליצור השפעה תעשייתית עמוקה, פוטנציאלית בקנה מידה גדול עוד יותר. ג'נסן הואנג, מנכ"ל Nvidia, אמר לורן גוד של Wired בכנס SIGGRAPH 2024, "לכולם יהיה עוזר בינה מלאכותית. לכל חברה, כל עבודה בתוך החברה, תהיה סיוע בבינה מלאכותית".

העתיד של יעילות במקום העבודה עם הכלים החדשים של Copilot

תצוגה מקדימה ציבורית של סוכנים מתקדמים צפויה לצאת לראשונה בחודש הבא ב-Microsoft Copilot Studio, המספקת חוויה אינטואיטיבית למשתמשים המכירים ממשקי LLM. התפקיד העיקרי שלך יהיה להנחות את ה-AI, לאפשר לו לנווט בנתיב שלו. על ידי קביעת כמה כללים בסיסיים והגדרת טריגרים ספציפיים, טכנולוגיה חדשנית זו תנהל בסופו של דבר באופן אוטונומי חלק גדול מעומס העבודה, תוך מינוף הנתונים הנרחבים שאתה מספק. בנוסף, מיקרוסופט הכריזה על 10 סוכנים אוטונומיים חדשים עבור Dynamics 365, פלטפורמת תכנון המשאבים הארגוניים המקיפה שלה.

מיקרוסופט גם סיפקה עדכון על תכונת ה-Recall המיוחלת עבור Copilot, שהייתה בהמתנה כבר די הרבה זמן. "עם Recall, יש לך ציר זמן שניתן לחקור על העבר של המחשב האישי שלך", מצהירה החברה. הכלי המופעל על ידי בינה מלאכותית, שכבר העלה חששות משמעותיים בנוגע לאבטחה ופרטיות, מצלם צילומי מסך קבועים של מסך המשתמש, ומאפשר להם לנווט ולחפש בפעילויות העבר שלו בקלות. Recall תהיה בהחלט הסכמה ותצפין את כל הנתונים: "אם משתמש לא יבחר באופן יזום להפעיל אותו, הוא יהיה כבוי, ותמונות מצב לא יצולמו ולא יישמרו", אומרת מיקרוסופט.

בתחילת אוקטובר הודיעה מיקרוסופט שעוזרת הבינה המלאכותית שלה, Copilot, מגיעה כעת עם קול דמוי אדם ויכולת לספק תמיכה רגשית. "זה מאמן אותך, מעודד אותך, תומך, מלמד אותך. אני חושב שזה לא ירגיש כמו מחשב יותר", אמר מנכ"ל מיקרוסופט בינה מלאכותית, מוסטפה סולימן, ל-Wired.

Microsoft Copilot Studio, במחיר של $200 לחודש עבור 25,000 הודעות, הוא אידיאלי עבור ארגונים המבקשים לפתח סוכני AI מותאמים אישית המאפשרים אינטראקציות מותאמות עם לקוחות ומשפרים תהליכים פנימיים על פני מספר ערוצים. Microsoft 365 Copilot מציע במקום זאת אפשרות ידידותית יותר לתקציב ב-$30 בלבד לחודש עבור אלה עם צרכי AI פשוטים יותר.

המקור: חברת מיקרוסופט בכתובת הזאת.