הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Amazon Ads הכריזה על מחולל SQL עבור Amazon Marketing Cloud (AMC), יכולת AI יצירתית חדשה המסייעת למפרסמים לפתח במהירות ובקלות תובנות מאותות AMC שלהם.

יכולת AMC חדשה זו מספקת ממשק שפה טבעית שדרכו מפרסמים יכולים ליצור שאילתות SQL עבור מקרה השימוש של הקהל הרצוי שלהם - ביטול הצורך ליצור את הקוד באופן ידני ומפחית את זמן פיתוח השאילתות משעות לדקות. לאחר מכן מפרסמים מריצים את השאילתות ב-AMC כדי ליצור את הקהל החדש שלהם ולהפעיל את הקהל באמזון DSP ובמסוף המודעות.

כדי להשתמש במחולל SQL, מפרסמים פשוט מתארים את פלט הקהל שהם רוצים מ-AMC במילים שלהם. המחולל יחזיר את השאילתה הרלוונטית, כמו גם את השלבים שבהם השתמש כדי ליצור אותה. לאחר מכן ניתן להשתמש בשאילתות אלו לבניית קהלים מותאמים אישית שניתן להפעיל עבור מסעות פרסום של Amazon Ads בכל משפך השיווק, ולהגיע ללקוחות באמצעות סטרימינג של טלוויזיה, אודיו וערוצים דיגיטליים.

לדוגמה, מפרסם יכול לומר, "צור קהל של לקוחות שצפו בדפי המוצרים שלנו וראו את מודעות ה-STV שלי אך לא רכשו ב-30 הימים האחרונים". באמצעות אלגוריתמים מתקדמים, יכולת הבינה המלאכותית הזו יוצרת את שאילתת ה-SQL לבניית הקהל, שיכולה לשמש למיקוד מחדש של קמפיינים בערוצים שונים, ממודעות למשפך העליון בטלוויזיה סטרימינג ועד לטקטיקות המרה במשפך התחתון במודעות מוצרים ממומנים.

"עם מחולל ה-SQL, אנו מביאים את הכוח של בינה מלאכותית יצירתית כדי לעזור למפרסמים לשחרר במהירות רבה יותר ערך מהנתונים שלהם ומאותות הקניות והזרימה שלנו כדי לבצע אסטרטגיות פרסום של ממש במשפך המלא", אמרה פאולה דספינס, סגנית נשיא למדידת מודעות ב-Amazon Ads. "לא רק שהיכולת הזו הגבירה את הפרודוקטיביות, אלא שהיא סייעה למפרסמים לחקור מקרי שימוש חדשניים ופלחי קהל, ועזרה להם להצמיח את המותג שלהם ולמטב את הוצאות המדיה שלהם בסטרימינג של טלוויזיה, אודיו וערוצים דיגיטליים."

מחולל ה-SQL גם מאפשר למפרסמים לשאול שאלות ולקבל הדרכה מועילה. מפרסמים יכולים לבקש "כיצד אוכל ליצור קהל של לקוחות ששמעו את מודעות האודיו שלנו, אך עדיין לא ביצעו רכישה?" לאחר מכן הוא מייצר את הקוד הדרוש לבניית קהל חוצה-ערוצים זה עם הוראות שלב אחר שלב.

"מחולל ה-SQL החדש של אמזון ב-AMC מחולל מהפכה באופן שבו הסוכנות שלנו רותמת את אותות הלקוחות כדי להניע קמפיינים משפיעים", אמר רוברט אוולינו, סגן נשיא לחדשנות וצמיחה ב-Tinuiti. "יכולת בינה מלאכותית זו מאפשרת לצוותים שלנו להפוך במהירות רעיונות מורכבים של קהל לתובנות ניתנות לפעולה, ומעצימה יותר אנשים בתוך הארגון שלנו לתרום למנהיגות מחשבתית. על ידי פישוט יצירת SQL, אנחנו לא רק מאיצים את הפרודוקטיביות אלא גם מרחיבים את היקף החדשנות בקמפיינים שלנו. Tinuiti נרגשת להיות בחזית כמשתמשי כוח של הכלי הזה בשנת 2025, וממנפת אותו כדי לספק אסטרטגיות מתוחכמות יותר ומונעות נתונים עבור הלקוחות שלנו."

מחולל ה-SQL הוא הדוגמה העדכנית ביותר לאופן שבו Amazon Ads משקיעה בבינה מלאכותית בכל השירותים שלה - כולל מחוללים יצירתיים פשוטים וחינמיים לשימוש עבור תמונות, וידאו ואודיו, יחד עם יכולת אופטימיזציה של קמפיינים מונעי בינה מלאכותית ומודלים של רלוונטיות באמזון. DSP. זה יהיה זמין עבור כל לקוחות AMC בתחילת 2025. 

המקור: חברת Amazon בכתובת הזאת.