הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

לינק ב BO

More
17 years 10 months ago #2613 by Udra
לינק ב BO was created by Udra
שלום לכולם,
יש לי בעיה קטנה.
יש לי דוח שרץ על הטרה (דסקי). הדוח מכיל בתוכו לינק ב html לגיליון אחר.
לדוגמא אחד התאים מכיל לינק שקוראים לו "X" וכשלוחצים על "X" עוברים לגיליון אחר.
ב deski התא עצמו (זה שמכיל את הקישור) "X"ממורכז.
כששומרים ב html התא הופך להיות מיושר לצד שמאל.

צירפתי דוגמא
<a href=ABCD.htm">X</a>
מה עושים?

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2615 by תמיר
הי,

תנסה להוסיף align=right ללינק.


תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2618 by Udra
Replied by Udra on topic בעניין: לינק ב BO
לא עובד.
align לאיזה tag?
זה שילוב של Html וBO.........:-(
במקום לרשום "X" הוא מציין "XALIGIN=CENTER" הוא לא מזהה שזו נוסחא

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2619 by תמיר
תוסיף אחרי ABCD.htm

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2620 by Udra
Replied by Udra on topic בעניין: לינק ב BO
אין align  ב  a

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2621 by תמיר
הי, זה רלוונטי לכל המסמך או רק לתא בודד ?

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2629 by Udra
Replied by Udra on topic בעניין: לינק ב BO
תא בודד

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2630 by תמיר
הי,

בדקתי וכן צדקת, אין ל a מאפיין align.....אבל....אפשר להשתמש ב Style.

מה דעתך?


תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2636 by Udra
Replied by Udra on topic בעניין: לינק ב BO
למה בדיוק אתה מתכוון?
אם זה דרך ה format_cell לא עובד

תנסה ליצור BO עם תא בודד שהוא קישור ואז תשמור ב  html ותראה את הבעייתיות

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2639 by תמיר
הי,


מכיוון שאין מאפיין align ב a אתה יכול להגדיר stylr בכותרת של הקובץ או בקובץ נפרד (CSS). באותו style תוכל להשתמש בa (מאפיין כזה קיים).

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2650 by Udra
Replied by Udra on topic בעניין: לינק ב BO
הצלחתי!
צריך להיכנס ל format_cell ולסמן שם "וי" ב check_box שאומר "read as html".
ואז המרכוז מצליח.
דרך אגב אתה צריך לשנות את "תוסיף" ל "תוסיפי".

תודה
udra

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 9 months ago #2679 by תמיר
הי,

לקחתי את זה כמובן מאילו שסימנת read as html.

אני נוטה להאמין שבאמצעות השיטה עם ה style ניתן לעצב בצורה יפה יותר.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.338 seconds