הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הכנסת משתנה לsession של אורקל

More
17 years 10 months ago #2631 by תמיר
הי,

האם ניתן לשנות את הערך של משתנה באורקל בזמן יצירת session באמצעות webi?

תודה,


            תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
17 years 10 months ago #2635 by Me
אח שלי
איך אומרים אצלינו בפורום תן יותר פרטים
אבל מה דעתך על דף שאתה תכתוב ל LOGIN
יבצע כניסה עדכון הפרמטר באוראקל ואז REDIRECT ל WEBI

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.272 seconds