הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הרצת דו"ח באופן אוטומטי לא מה broadcast agent

More
18 years 10 months ago #386 by shahar
שלום
ברצוני להריץ דו"ח bo אחת לחמש דקות באופן אוטומטי(עם זה אין בעיה) ולשמור אותו ב html אך לא דרך ה broad cast agent אלא על אותו מחשב ספציפי שעליו הוא רץ.
להבנתי ניתן לעשות זאת ע"י תכנית vb בלבד.

האם למישהו יש מושג כיצד לעשות זאת?
האם יש תוכנית vb מוכנה לכך?

המון תודה
שחר בר-און

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #387 by Administrator
הי,

עשיתי בעבר הרבה פרוייקטים כאלו.

אני אחפש סקריפט דוגמא.

עם איזה גירסא אתה עובד?

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #388 by shahar
אני עובד עם 5.1.8
אני ממש מודה לך

שחר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #389 by Administrator
הי,

עוד שאלה אחת:

אתה רוצה להריץ את זה ישירות דרך מקרו מתוך הClient, או דרך התחברות לקליינט באמצעות אפליקציה חיצונית (לדוגמא VB) ??

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #390 by shahar
אני חייב לציין שקצת הלכתי לאיבוד
הכוונה שלי היא להריץ את הדו"ח על המחשב האישי שלי ש"יתרפרש" כל 5 דקות ויישמר כ html

מישהי (חגית נווה) ממטריקס רשמה לי את הדבר הבא:

"אני לא מכירה פתרון אז שאלתי את חגית נווה ממטריקס שעוסקת בתחום, והתשובה שלה הייתה שניתן רק באמצעות MACRO, כלומר תוכנית VB שתשמש מעטפת, תופעל על ידי המתזמן של WINDOWS ותפעיל DESKI עם פרמטר של שם הדוח, פרמטרים להרצה וכו'."

אני ממש מעריך את העזרה
תודה
שחר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #391 by Administrator
OK

אני אסביר לך בקצרה למה התכוונתי. ישנן שתי שיטות לכתיבת קוד בBO.

שיטה ראשונה: לכתוב מאקרו בתוך הBO עצמו, בדומה לכתיבת מאקרו באקסל.

שיטה שניה: לכתוב תוכנית (למשל בVB) שתקרא למופע של BO ותבצע את כל מה שאנחנו רוצים לעשות.

בגדול השיטה הראשונה מתאימה יותר לדברים קטנים. לכתיבת אפליקציות גדולות ומורכבות משתמשים לרוב בשיטה השניה.

במקרה שלך, נראה לי שהשיטה הראשונה תתאים.

תן לי קצת זמן ואשלח לך דוגמת קוד.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #392 by shahar
שוב תודה

הדו"ח עליו אני מדבר הוא דו"ח כבד מאוד שבנוי ממספר גדול של טבלאות מעולמות שונים וקיים בצורך "לרפרש" אותו כל חמש דקות ושמירתו כ html.
עקב גודלו של הדו"ח וקצב הריענוןהגבוה הנדרש אני לא מריץ אותו דרך ה broad cast  על כן ניראה לי שיש צורך בתכנית vb חיצונית.

במידה ודרושים פרטים נוספים אני אשמח לספק לך אותם.

המון תודה

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #393 by Administrator
הבנתי מה אתה צריך. אל תדאג. בקרוב תקבל קוד לדוגמא.

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #394 by Administrator
כפי שהבטחתי....

תוריד את הקובץ הבא:

www.dwh.co.il/portal/uploads/stories/files/Module1.zip

לאחר מכן תפתח את הzip ותוציא קובץ עם סיומת bas

תפתח את הBO

לך ל:

tools--->macro--->visual basic editor

אח"כ

view---porject explorer

לאחר מכן, לך לmodules בתוך הproject explorer , קליק ימני ובחר בimport file

בחר את הקובץ עם סיומת bas

דבל קליק על module1.bas

שנה את הפרמטרים בהתאם להסבר שרשמתי בהערות בירוק.

לאחר מכן, לחץ על כפתור run שנראה כמו כפתור play בנגן CD

רוב הסיכויים שהוא יתחיל לעבוד עכשיו. יש סיכוי גם שהוא ישאל אותך איזה מאקרו להריץ, בחר בtest.

נקודות חשובות:

1. כדי להפסיק את הריצה של זה, יש להרוג את הprocess, לכן מומלץ שהריצה תתבצע במחשב נפרד.

2. זאת אפליקציה מאד פרימיטיבית אבל אחת שתעשה את העבודה. אם תצטרכו משהו יותר מורכב, אוכל להפנות אותך למישהו שעוסק בזה.

3. השימוש על אחריותך!!! -לא צופה שזה יכול לגרום נזק


אם ישנן עוד שאלות, אשמח לעזור.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #395 by shahar
המון המון המון תודה
אני אנסה את זה ואעדכן אותך

שחר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #413 by shahar
תמיר ויואב
המון תודה על הזמן וההשקעה
תמיר
הפתרון ששלחת עובד נהדר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #416 by Yoav
לא יאומן תמיר , עד כמה הפורום הזה עוזר לאנשים!!

סחתין על הפתרון

שחר - מה לגבי ה- VB שניסיתים לכתוב ?

;)


Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #417 by Administrator
יואב: הפורום הזה עוזר להרבה אנשים. לצערנו, עדיין,לא מספיק אנשים שולחים שאלות, אבל כל הטיפים שאתה שם כאן עוזרים להרבה אנשים. באחריות!!!

שחר: אין בעד מה. אני שמח שזה עזר לך. תמסור לאורנה שהיא לא יודעת מה שהיא מפסידה שהיא לא נפגשת איתי ;D

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #418 by Yoav
אני כבר מסרתי לה...

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #430 by Administrator

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #435 by shahar
היי תמיר
מה שלומך?

תיראה יש בעיה קלה עם ה vb .
הוא עובד בצורה טובה אך אחת לשעתיים הוא נתקע עם "עכביש".
האם יש לך השערה למה זה קורה?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #436 by Administrator
עכבישים עכבישים

ברוב המקרים לא ניתן לצפות מדוע זה קורה.

דרך שתעקוף את זה היא יצירת אפליקציה חיצונית באמצעות VB שתקרא לBO.

היא תיצור instance של BO, תבצע את הפעולות ואחר כך תהרוג את הinstance

במצב כזה, כל הרצה תהיה התחלה רעננה.

אהרהר בנושא, ויכול להיות שיצוץ לי פתרון אחר

מקווה שעזרתי.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #438 by Administrator
הי,

בא לי רעיון נוסף:

תחליף את while 1=1 ב for i=1 to 300

תחליף את wend ב next i

ותנסה. זה אמור להספיק ליממה שלמה.

אנא נסה ותאמר לי את זה פתר את הבעיה.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #460 by shahar
תודה רבה
אני ממש מעריך את הזמ שאתה מקדיש לנו.
אנחנו נבדוק את זה ואעדכן אותך בהקדם
שחר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #487 by shahar
היי תמיר

לצערי הרב הפתרון השני (ללא ה vb) לא צלח וקיבלנו שוב "עכביש".האמת שהפתרון הראשון בעזרת תכנית vb חיצונית שתריץ את ה bo נשמע לי מצויין וכולי תקווה שבעתיד הלא רחוק נתמחה בכך,אך עד אז האם תוכל בבקשה להפנות אותי לתכנית כזאת או דומה?

המון תודה

שחר

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.428 seconds