הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הרצת דו"ח באופן אוטומטי לא מה broadcast agent

More
18 years 10 months ago #489 by shahar
היי שוב
סליחה על הבאלגן אבל האם ניתן למצוא פיתרון למקרה שבו מגיע "עכביש" ללא קשר לתכנית כזו או אחרת(כלאמר בעיה בדו"ח עצמו) שיתגבר עליו ולא פיתרון שימנע את העכביש?
בעצם השאלה היא האם אפשר לאמר לו שיתעלם מהעכביש ופשוט יריץ את הדו"ח שוב?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #490 by Administrator
לגבי העכביש (יימח שמו וזיכרו), לא ניתן לעשות דבר בעניין, אלא רק להאשים את BO שהוציאו גרסא לא מספיק יציבה.

לגבי מה שכתבת מקודם: אני לא יכול להפנות אותך לתוכנית VB חיצונית משום שזה מורכב יותר.

שמע לעצתי: במקום ללמוד את זה, תביא מישהו מבחוץ שעוסק בזה. זה יהיה לכם זול יותר ויותר איכותי.

אפילו אני יכול לעזור לך בזה ו\או אנשים אחרים שאני מכיר.



בברכה,

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #491 by shahar
תודה
איך ניתן לקדם את העניין?
למי עליי לפנות?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #494 by Administrator

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.263 seconds