הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Encryption

More
18 years 10 months ago #499 by eyalbo
Encryption was created by eyalbo
האם אני יכול לבצע encryption על דוחות בגרסת BOXI R2 ??

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #501 by eyalbo
Replied by eyalbo on topic בעניין: Encryption
כלומר להצפין את הנתונים

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #504 by eyalbo
Replied by eyalbo on topic בעניין: Encryption
בעיקרון המטרה הסופית שלי היא להוציא דוח מוצפן מה-BO ללקוח חיצוני (ולכן דרושה ההצפנה) שלי בפורמט XML
שהצד השני יכול לפתוח ולתרגם אותו ללא כל בעיה ציפיתי ש-BOXI ייתן לי מענה לכל החבילה ללא צורך בהתערבות חיצונית
חשבתי שאם ניתן להתערב בתהליך ה- Schduke כלומר לתפוס את השאילתא בשלב של אחרי ההרצה ולפני השליחה ואז להמיר אותה ל-XML ולהצפין אבל אני צריך לדעת איפה השאילתא נמצאת בטבלאות ה-REP או ה- AUDITOR ואז אולי לשלוח אותה ל-file location השאלה האם ניתן למצוא את שאילתת ה-SQL בצורה כזו

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 2 months ago #1895 by aviv
Replied by aviv on topic בעניין: Encryption
ואם רוצים שפשוט המערכת תשלח באופן אוטומטי קבצי excel כמו שזה פשוט לעשות

אבל !! שתצפין אותם לפני עם password מסויים.

כלומר לקוח מסויים מקבל אוטומטית מה-BO למייל דוחות על EXCEL אשר מוצפנים עם סיסמא

אשר כבר ידועה לו

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 2 months ago #1897 by aviv
Replied by aviv on topic בעניין: Encryption
תודה.

איזה מהירות תגובה!!!

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.301 seconds