הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הרשאות ברמת שדה

More
14 years 3 weeks ago #7704 by תהילה
שלום לכולם,
רציתי לשאול,
יש לי יחידה שעבור היחידה , אני רוצה להציג מספר שדות בעולם עם ערך כ:**** (מדובר תצוגה בדוח)

כלומר, שהם יראו את השם השדה אך תוכן בצורה ****
מדובר על כמה שדות בודדים בעולם.

האם יש דרך לעשות את זה?

תודה מראש

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7707 by Yoav
באמצעות ה-row level security תכתבי משפטי case when בהתאם ותחברי את ההרשאה הזו לחברי היחידה (בהנחה שזו קבוצה שקיימת ב-CMC )

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7708 by תמיר
row level security לא יעזור כאן מאחר ומדובר בערך באובייקט ולא בחלק הWhere.

תבצעי את הפעולות הבאות:

תרי DB view זהה לחלוטין לטבלה שעליה בנוי האובייקט המדובר. במקום השדה של האובייקט המדובר, שימי ******

הכנסי את הView לתוך העולם.

צרי קבוצה בCMC של המשתמשים האסורים.

צרי בתוך העולם, restriction חדש ובו תבצעי Table Mapping לview החדש שיצרת עבור הקבוצה שיצרת בCMC.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7709 by תהילה
תודה רבה על תשובות!!
השאלה היא, אם אני יעשה table maping מ view על טבלה קיימת,
אנשים אחרים שנמצאים ביחידה אחרת שאני כן רוצה שהם יראו את ערך של השדות, הם יוכלו?

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7710 by Yoav
כל עוד הם נמצאים בקבוצת הרשאה נפרדת הם יוכלו

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7711 by תהילה
בוקר טוב,
האם יש ב CMC אופציה להגדיר את הלוגיקה SQL של לקחת קבוצת משתמשים ? או שזה רק דרך Active Directory?

בארגון שלי המשתמשים יכולים להיות בכמה יחידות או לעבור כל חודשיים יחידה.
לכן יהיה בעיה בהגדרת אותם משתמשים דרך AD..

תוה על התשובות

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7712 by Yoav
לא,זה מתבצע דרך העולם או דרך ה-DB

את חייבת לעבוד עם ה-AD כדי שמעבר משתמשים בין קבוצות (מה שמנוהל באופן אןטומטי או ידני ע"י צוות system או אבטחת מידע ) יסתנכרן לך אוטומטית עם ה- CMC.

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7713 by תהילה
תודה יואב,
לגבי פיתרון שנותן תמיר.

אם אנ רוצה להסתיר את פרטים אישים לכולם של מספר משתמשים ביחידה נבחרת. כלומר אני כן רוצה לראות את הפרטים של אנשים אחרים שמשרתים ביחידות אחרות, אבל קבצה ספציפית של אותם אנשים ביחידה מיוחדת- לא..
אז אך ניתן לממש את זה?

תודה

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7714 by Yoav
חוזר:

צרי קבוצות הרשאה מתאימות וחברי אותם ב-designer לטבלה החלופית שתצרי ,באמצעות ה-table mapping .

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
14 years 3 weeks ago #7716 by תהילה
תודה רבה !

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.289 seconds