הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

XML בתוך BO

More
13 years 5 months ago #7980 by נתן
XML בתוך BO was created by נתן
שלום למומחים
רציתי לשאול על אפשרויות הצגת XML בBO.
האם אפשר לפנות אל שדה המכיל XML דרך הBO?
האם אפשר לחבר את העולם את קובץ XML?
לתגובתכם אודה.
נתן

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7981 by Yoav
Replied by Yoav on topic XML בתוך BO
איזו גרסא את עובד ואיזה מודול ?

בדסקי יש אפשרות להתחבר ל xml כ data source
תמיד יש אפשרות לקחת את קבצי ה xml ולטעון לטבלה ואז לבנות עולם,באקסלסיוס יש לך אפשרות התחברות ישירה גם ל xml
יש עוד כלים ודרכים,תן עוד פרטים מה בדיוק אתה מנסה לעשות ועם איזה כלי אתה עובד.

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7982 by נתן
Replied by נתן on topic XML בתוך BO
עובד בגרסה 3.1 מפיק דוחות בעזרת Webi
מעוניין בדרך להציג את הXML בתור XML או בחלוקה לשדות.
כרגע אני מצליח רק להגיע לכך שאני מציג את הXML בתור טקסט מרוח.

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7983 by Yoav
Replied by Yoav on topic XML בתוך BO
איפה את מציג את כרגע את ה- XML ?

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7984 by נתן
Replied by נתן on topic XML בתוך BO
בתוך דוח כמובן.
כרגע זה שדה טקסט פשוט.

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7985 by Yoav
Replied by Yoav on topic XML בתוך BO
לא הבנתי ,מה כוונתך ש" כרגע אתה מצליח להגיע לכך שאני מציג את ה-xml בתוך טקסט מרוח... " ? איפה אתה עושה את זה ?

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7986 by נתן
Replied by נתן on topic XML בתוך BO
Webi Report

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #7987 by תמיר
Replied by תמיר on topic XML בתוך BO
בוקר טוב,

בwebi 3.1 הדרך היחידה ליצור דוחות ממשהו שהוא לא עולם BO הוא באמצעות הRich Client.

למיטב זכרוני :excalm: אין להם אפשרות לעבוד עם קבצי XML.


תמיר

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.293 seconds